Happy birthday

Wohooo! Femton år!
 
Ja femton år idag. Vaknade när familjen kom och sjöng, två paket fick jag ocksp ;) en pice of norway, får se om jag ska behålla den eller inte, får fundera på detta. Sen fick jag är tröja jag önskat mig från bubbleroom, märke veromoda 
Jätte skön och smnygg så den blev det att ta på sig till skolan. Efter skolan så blev det en fika med Amanda då fick jag min julklapp och min födelsedags present kommer bilder på det imorgon. Fick en present av Olivia också den blir det blid på imorgon också. Orkar inte hämta kabeln till telefonen och ladda över bilderna och sen över på boggen så det fixar jag imorgon det lovar jag ;)
Efter fikan så tod vi en tur till amandas syster som bor mittemot cafét och snackade lite med henne och sen hem byta om och upp till ishallen. Första träningen på typ tre veckor. Nästa vecka är det tävling på hemmaplan, många som jag skulle tävla mot och med denna uppladdningen så blir det kanske inte en jätte lyckad tävling men det ska bli kul att tävla hemma ;) 
Sen får jag se om det blir test nästa vecka också men tror inte att det blir så.
 
Imorgon så blir det ännu mer träning och börja åka programmet lite smått och se hur det funkar. 
 
Idag i skolan så var vi ju på biblioteket och jag lånade gossip girl. Har ju börjat se serien så får se om boken också är bra. Har hört att serien är bättre man den kanske går att läsa ändå ;)
 
Vad ska jag berätta mer...?
 
Joanna la upp världens finaste collage på mig...
bjuder på det ;)
 
 
Sen nu när jag kom hem från träningen så blev den Ben & Jerry, MUMS!
 
Och innan jag avslutar kvällens inlägg, så tänkte jag bara be er om en tjänst ;) Tänkte följa strömmen och göra en såndär this or that så om det är något ni undrar så skriv en kommentar så svarar jag på det.
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0