Kalaset avklarat

Så då va årets kalas avslutat.
 
 
Detta var dagens outfit,
// Armband - Bling etc // Halsband - Jättegammalt // Tröja - Gina Tricot // Byxor - Gina Tricot // Håret - Lätt vågit av fläta som jag hade någon timma. //
 
 
 
Här va det bakformar som jag fick av min andra kusin och hennes kille jätte söta su nu blir det mycket bakning!
 
Här är en liten sminkväska jag fick av min faster och mina kusiner jätte fin och gullig http://sagogryn-sagogryn.blogspot.se/ jätte gulliga saker gör hon, allt från pennfack till sminkväskor allt, in och kolla på hennes blogg.
 
 
Och här va en nässesär från samma personer och från samma märke.
Här har vi efterrätten en choklad och nogat mosse eller hur det stavas men pärongrädde, Kanske lägger upp receptet på denna underbara mosse någon dag.
 
Och så fick jag två par mobilvantar ett par lila och ett par rosa av min moster, hennes man, min kusin och hennes kille.
 
Och ett kort jag fick av farmor med pengar i.
 
Ett kort min kusin har pysslat ihop.
Pengar, alltid bar att ha!
 
Och så fick jag en jätte fin ljusrosa ros och tre jättefina orangea rosor.
 
Detta var denna dagen
 
Love ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0