Lördag

Idag har jag sovit typ hela dagen! Men nu får det va slut på detta. Imorgon är det upp med tuppen och iväg till kyrkan. Får se vad det blir efter.
 
Nästa vecka blir det att snabbt komma tillbaka till min braiga tävlingsform ;) Blir hårt motstånd på tävlingen till helgen.
 
Nu tycker jag att det ska bli sommar vill vara ledig från skolan, bada, sola och bara skaffa massa minnen.
så går jag in och kollar på lite insperations bilder då kommer det upp massor med sommarbilder...Man längtar ju inte mindre när man ser dom bilderna.
 
Love

Kommentarer
Postat av: Kevkev(;<3

Kollade också på sånna bilder häromdan och böja tänka på minnena med Anton, Wilma och du & jag. Grymma dagar asså! Vi borde absolut göra det igen! Saknar dig och dom dagarna! Träffas snart!?

Svar: Självklart <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-12 @ 18:10:28
Postat av: Linn

Hej jag har väntat på en frågestund sen du började blogga och det har inte kommit upp någon så jag ställer frågorna i ett vanligt inlägg.

Vad vill du jobba med när du blir stor?
Vilken är din drömresa?
Favortitapp på din Iphone?
Favortiaffär?
Favoritämne i skolan?
Din bästa egenskap?
Din sämsta egenskap?
Har du något planerat inför 2013 som du ser fram emot? Om ja, vad?
12. Har du något nyårslöfte? Om ja, vad?
13. Ditt bästa minne någonsin?

kraam

2013-01-13 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0