Lördag och söndag

Igår så var det extra tränig vid elva. kom hem typ vid ett. På våg hem köpte jag lite godis, så när jag kom hem satte jag på konståkningen på datorn och såg på herrarnas final. Majorov flutade på en sjätte plats. Helt otroligt bra! vilket betyder att nästa em får vi två svenska herrar. Sen var det dags för damernas final och Viktoia kom på en femte plats ochså skitbra och Joshi kom på en åttonde plats toppen! och detta betyder att vi får tre svenska damer till nästa em!
Deras åk går att se på svtplay.se.
 
Idag så gick jag på en gudstjänst och sen åkte jag och lillebror lite snowracer och sen tog vi en tur till min farbror och hans fru. sen har jag inte gjort så mycket mer.
 
imorgon hade jag nog tänkt att baka lite muffins ;)
 
tjoflöjt
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0