Nu vänder det!

Igår gick träningen gasnka bra faktiskt. Idag herre gud va jag blev blöt och tillslut hade jag ingen kännsel i benen men det gick bra idag också så nu hoppas jag att det vänder. Imorgon ska jag vara possetiv på träningen även om det är 100 personer på sammtidigt. 
 
Idag när vi kom till skolan första lektionen på dagen kommer våran kära mattelärare och säger ja men nu kör vi mattetävlingen del två så fåt vi hoppas att vi kommer med. Ja men jippi nu kör vi problemlösningar första lektionen på dan...
Annars hände det inte så mycket. Vet inte hur jag ska förklara dett kommer låta jätte tråkigt men aa. Vi satt och läste och det var jätte tyst och så hör man några småbarn i korridoren "Du säger inte så till en av mina bästa vänner" och alla i hela klassrummet började skratta. Aa det va väldigt roligt ;) Min humor ;)
 
Och stackars Annie som ramlade idag på isen hoppas att det inte blev en spricka.
 
Men nu blir det sängen köss på er <3
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0