Ny vecka nya möjligheter

Ny vecka! 
Börjar fundera på när läxorna börjar drösa in? Några har vi ju... behöver inga fler men man börjar ju undra ;)
Hade tänkt att sätta mig med matten som ska in på onsdag. sen tänkte jag läsa lite i gossip girl, vill bli klar... känner på mig att det kommer ta ett tag att skriva redovisningen vi ska ha om lite mindre än en månad ;)
 
Idag i skolan sista passet är det jätte lugnt, alla sitter och läser. Jag sitter med ryggen mot väggen och helt plötsligt boknar det till hela väggen typ böjer sig och alla "tavler" vi har på väggarna ramlar ner... Aj va ont det gjorde i ryggen. Men Nu är det bättre ;)
 
Vad ska jag skriva mer? Ääh imorgon så är det skolan och sen träning. 
 
Har inget mer att säga men på onsdag kommer nog svaren från frågestunden. Så skriv dom sista frågorna innan jag avslutar.
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0