Onödig fakta om mig

Jag heter Emmie, som kanske inte är en jätte stor nyhet. 
Jag är skadad nästan jämt. 
Jag älskar mina vänner. 
Jag åker konståkning fyra dagar i veckan, och är tränare in dag i veckan.
Konståkning är ingen lätt sport enligt mig.
Jag har underbara vänner.
Jag har en lillebror som ofta får vara med på kort när vi har tråkigt jag och han.
Jag är tio år äldre än min lillebror. 
Jag är jätte dålig på engelska. 
Dom flesta bilderna jag kommer lägga ut här på bloggen tar jag med min iPhone 5. 
Jag älskar "bling bling". 
Jag har en hund som heter Pigge.
Min dator som jag har genom skolan har varit på lagning minst 15 gånger. 
Jag hatar mina naglar, dom är jätte fula. 
Förra säsongen på konståkningen va en lyckad säsong. 
Över en sommar växte mina fötter typ två tre storlekar. 
Jag har aldrig färgat håret. 
Jag hatar att åka hiss. 
 
Ja detta va helt onödig fakta om mig och mitt liv bara för att jag har tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0