Q/A

Matilda: hur kom du på att du skulle börja blogga?
 
Svar: Jag började blogga för många årsedan, följde strömmen. Alla skaffade blogg då, man trodde man skulle bli känd bara man startade upp något man kallade en blogg. Jag kan säga att jag har ytvecklats sedan dess. Nu gör jag detta för att jag oftast tycker det är roligt att dela med mig av vad jag tycker och tänker. Jag bytte blogg hela tiden, från bloggportal till bloggportal. Sen staratade jag en blogg med Joanna för något år sedan och sen staratde hon en egen och jag tog en bloggpaus. Joanna, Matilda och några fler frågade om jag inte kunde börja blogga igen och jag tänkte jag kan väk göra ett försök och snart har jag väll bloggat i en vecka! ;)
 
Ja detta var att långt svart på en egentigen ganska kort och lättbesvarad fråga, hoppas att du fick svara på det du villa annars får du fråga igen ;)
 
Här kommer några fler frågor.
 
Linn :Hur länge har du åkt konståkning?
Fick du din iphone i julklapp?
bor du i lägenhet eller i hus?
vem är din bästa vän?
 
Svar: - Hur länga jag har åkt konståkning... Har tappat räkningen på hur många år det är men kanske 6-7 år ne asså jag har ingen aning om hur länge jag har åkt.
- Nej jag fick inte min Iphone i julklapp fick den när den kom ut :D
- Jag bor i ett litet hus med min familj, där jag trivs jätte bra.
- Min bästa vän? Ja assså jag har så många underbara vänner så jag kan inte välja en som är min bästa. Amanda har jag kännt sen jag började konståkningen i princip, vi har ju blivit tajtare genom åren. I skolan så är Olivia den jag inte vill vara utan, vad skulle jag göra utan dig, i ett annat inlägg kan jag berätta en liten rolig historia om oss, nu är vi som systrar vi "tjafsar" om ingenting, och våra snack om killar vill jag inte ska försvinna. Joanna och Matilda herre gud vad vi skrattar och har roligt tillsammans, vilken tur att du började i våran klubb Matilda istället för den där andra konstiga ;) och alla andra underbara vänner jag har. Jag känner mig trygg hos mina vänner och jag har roligt. Det tycker jag är viktigt.
 
Detta blev också ett långt svar ;)
 
Love ❤

Kommentarer
Postat av: Oliven

Haha, killsnacken vill jag också ska vara kvar ;) Men vad skulle jag göra utan dig<3 Krya på dig gumman

Svar: Haha, dom är bara bäst asså! <3
du det ska jag göra ska sopa isen med dom nästa vecka ;) <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-11 @ 16:27:00
URL: http://oliviazlifestyle.blogg.se
Postat av: Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Heyy :)
Jag har en lite fråga jag gärna skulle vilja ha svar på, om du vill. Finns i senaste inlägget :D
Annars får jag önska dig en asbra fredagskväll D

2013-01-11 @ 19:29:35
URL: http://lokbra.blogg.se
Postat av: My

Var med och tävla i dagens blogg. Det skulle vara superkul!
http://dressyrmy.blogspot.se/2013/01/blog-post.html

2013-01-12 @ 00:02:23
URL: http://www.dressyrmy.com
Postat av: Friskey

ha en underbar lördag! :)

Svar: Det ska jag ha! Hoppas du också har det.
emmieberntssons.blogg.se

2013-01-12 @ 12:09:12
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0