Sjuk

Så äntligen när förkylningen började ge sig och jag fick träna första gången igen på typ tre veckor så är jah toppen glad. När jag kom hem i Onsdags va jag jätte trött och det va kanske inte jätte konstigt tyckte jag. När jag vaknade igår trodde jag att mina öron skulle srängas och jag hörde sämre än vad jag brukar så va hemma igår, och blogg.se appen funkade inte som jag ville så det blev in get bloggande igår. Idag när jag vaknade åkte vi till vårdcentralen och kollade och självklart hade jag fått en kraftig öroninfalammation så jag är hemma idag me, men på måndag blir det skolan igen. Just nu så kollar jag på gossip girl, andra säsongen snart klar ;)
 
Idag är det äntligen fredag!
Men nu ska jag fortsätta se på gossip girl. Om ni inte hare sätt den serien så rekomenderar jag att se den!
 
Love

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur länge har du åkt konståkning?
Fick du din iphone i julklapp?
bor du i lägenhet eller i hus?
vem är din bästa vän?

2013-01-11 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0