Slut på veckan

Hej! 
idag blir det ingen veckan i bilder blir kanske det imorgon.
 
Men aa har inte hunnit blogga sen i torsdags. Ingen bra dag då! vet inte riktigt varför men nepp inte min dag.
Sen på fredagen va det test så va i ishallen hella kvällen från halv fyra och sen hem en snabbis och så kom jag la hem vid nio - tio eller något. Uppvärmningen gick toppen men sen vet jag inte vad som hände... inge bra iaf så floppade det testet också... Fjärde gången gilt kasnke då ;)
Sen igår va det upp till ishallen och kolla på alla duktiga miniorer. OJ va duktiga dom va och vilka bra placeringar dom fick! 
Idag var det min tur att tävla så upp och sminka mig fixa håret och iväg till ishallen. Gött att tävlingen va på hemmaplan! Och my god! va bra alla va idag då! Jossan kom 1 av 2 stycken Joanna 1 av tretton Agnes 2 av tretton Lisa och Sara 8 av tretton tror jag. Annie tvåa av tretton kanske och så kommer lilla jag på tredjeplats av sexton åkare! Nöjd faktiskt hade hårt motstånd idag.
 
Här är priset jag fick.
Här är en bild från nu ikväll efter att ha haft på sig sminket sen nio i morse och tävlat tränat och varit tränare. Och dessutom har jag skrattat så jag gråtit men ja här hade ni då en liten bild på hur sminket såg ut ;) Håret fick jag ingen bild på men det va en "donut" med några spännen och en flärp i håret ;) Bilder kommer inte idag utan kanske en annan dag.
 
Snart ska jag svara på frågestunden också blir någon gång i veckan när jag hinner.
 
Men nu blir det sängen och kanske att avsnitt av GG. Imorgon är det ju tygligen skola igen... 
 
Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0