Different is beautiful

tisdag onsdag torsdag FREDAG
 

Jippi äntligen fredag! Haha okej somamrlova alla dagar är sköna men känslan när det är fredag sitter fortfarande kvar. Vill inte tänka på att skolan snart börjar men fick en toppen nyhet igår, eller ja, jag gillar det Olivia ska bara vara ute och resa i en vecka istället för två så kan börja skolan med olivia och sen sticker hon och blir super brun ;)
 
Under veckan har jag varit i smögen där jag hittade världens snyggaste plånbok som jag verkligen ville ha men nope, no money. 
Det har varit världens åskoväder hela dagen blixtrade och mullrade det, överdriver inte. Och igår hade jag även en nästan en heldag med Moa, det va ju typ flera degar sedan vi träffades och vi smsar ju bara varje dag och ändå har vi alltid så sjukt mycket att berätta. 
 
Sitter nu och väntar på att Olivia ska komma hem från där hon är ;) så vi kan gå ner och röja på stan lite. 
Får se när det blir men hoppas det blir snart.
 
Dagens outfit // Höga shorts - Vero Moda // Halv kort tröja - Gina Tricot // Skor - Din sko // Armband - Thomas Sabo //
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0