Home sweet home

Home home home såå skönt ibland. Har nu kommit hem från en vecka fylld med blod, svett och tårar. Blod för att jag har kliat sönder säkert 20 myggbett, svett för att det har varot sjukt varmt och tårar för att vi har skrattat så mycket.
 
Vi har ätit glass och också badar för första gången i år, ja vi vet att det är sjukt sent men asså jag har tyckt att det har varit sjukt kallt så har inte velat bada men nu va det ganska skönt om du frågar mig ;) Däremot om du frågar Moa så tycker hon att det va minusgrader. Spelat minigolf har vi också gjort, vi har pusslat också, ett sverige pussel på mindre än två minuter vi är sjukt stolta över det. 
Idag vid två lämnade vi av Moa hemma och åkte sedan direkt till Matilda för att gå på fallens dagar. 
Vi gick runt och kollade lite och köpte sedan en lyxshake möms var det. 
 
           // Här låg vi på stranden och stekte en stund //
           // Solen när vi låg på stranden //
               // sommarkvällar är underbara //
// Lyxshaken //
// En underbar sommarkväll på stranden med Moa //
 
Vi har som sagt haft en underbar vecka och jag kommer ha mpnga minnen från veckan med Moa. 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0