Ju mer ljus du släpper in, desto ljusare blir världen du lever i

Kännde att inlägget igår blev väldigt långt men aja det va ju med några bilder så ni får stå ut ;)
 
Bara några timmar kvar nu till det blir FEST! Haha fest och fest rolig kväll med massor av härliga tjejor. Tänker inte avslöja något än för jag vet att Joanna kan kika in närsom helst så imorgon så kommer jag skriva lite mer. 
Vid typ fyra kommer Matilda så ska vi åka till Joanna tilsammans, den stora snackisen just nu i våran konversation, "vad fan ska vi ha på oss?" Jag kör på säkert kort och kör på det ni ser ovan i headern får se hur jag gör med håret om det blir uppsatt, lockigt eller platt. Har inte riktigt bestämmt mig ännu. 
 
Igår kväll åkte jag och mamma ut till pappa och lillebror i husvagnen och hälsade på dom, vill också campa men ska göra det i slutet av sommaren när vi bär av till Stockholm! ska bli skojsigt!
 
Just nu sitter jag och funderar på vad för färg man ska ha på naglarna? Tror det blir orange idag, till vitt linne och lite små slitna jeans, kan bli snyggt. Får se hur vi gör med det. 
 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0