Olivia - Angry

Olivia har bestämt siga tt hon ska måla naglarna och tappar ut hela lådan och smink och nagellack hamnar på golvet och hennes bronzer gick i tusen bitar, ingen lycklig olivia. 
 
Idag sov vi ganska länge och käkade den nyttigaste frullen på länge. Macka med nutella liknande  choklad grej och så drack vi hallonsoda. Beach 2013 ;)
 
Moder natur har äntligen bestämt sig för att dela med sig av lite värme, hoppas att det håller i sig länge nu!
 
Har fått en fråga 
 
Hur gör du dina lockar? dom ser så fina ut på bilderna i headern. tacksam för svar
 
Hej! Vad kul att du tycker om mina lockar! har inte hunnit/orkat exprimentera så mycket med min locktock som jag köpte dan innan konfirmationen ;) Tänkte att jag gör en video om hur jag gör, får se när jag hinner det ska bort nästan hela veckan som kommer men ska försöka fixa det så fort som möjligt! 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har några frågor som skulle varit kul om du svarade på
vad ser du fram emot med detta året? har du någon dröm? hur var det att konfirmera sig är det värt det? Har du några rutiner med ditt hår ser så fräscht ut?

2013-07-10 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0