Q/A Blandade frågor

Har några frågor som skulle varit kul om du svarade på 
vad ser du fram emot med detta året?
      Va roligt att du har lite blandade frågor ska försöka svara så bra jag kan. Vad jag ser fram emot med detta året? hmm. Jag längtar efter att få tävla som junior och se hur det känns och få ha någon från klubben att tävla mot och värma upp med, sjukt tråkigt att stå där forever alone på prisutdelningar och så. Sen ser jag också mycket fram emot klassresan som är i september, inte resan dit men att få vara med klassen utanför skolan och i typ en hel vecka. ååh längtar såå mycket.
 
har du någon dröm?
     Om jag har någon dröm? Att få höga betyg och kunna bestämma mig vilken linje jag vill gå på gymnasiet. Har ångest över detta asså bara att halv år typ till vi ska skick ain för att söka gymnasie plats och jag har ingen aning och mad jag vill bli när jag blir stor ;)
 
hur var det att konfirmera sig är det värt det?
      Ska jag vara helt ärlig så var jag tvungen att gå och konfirmera mig för att jag är fadder till min lillebror och egentligen får man abara vara fadder om man är konfirmerad, så jag lovade prästen när jag var 10 år gammal (och knappt visste vad det innebar) att jag skulle konfirmera mig. Sedan fick jag hem en lapp från kyrkan kollade jag på de olika alternativen och pratade med olivia men hon visste inte hur hon skulle göra och så fick mamma ett mail om att de andra 98 orna i konståkningen skulle ha en egen grupp så vi kunde träna och konfirmera oss sammtidigt. Jag tyckte det var en toppen idé och hängde på. Vi kännde varandra allihop och våran präst va hel galen eller ja båda två så vi hade det jätte roligt och blev särbehandlade. Men om du funderar på att konfirmera dig så gör det, man får något att tänka på och mycket är konstigt men intressant. Jag tyckte att det var jätte roligt!
 
Har du några rutiner med ditt hår ser så fräscht ut?
    Mitt hår fräscht? ååh så bra att det ser ut som det för jag kan ju inte säga att jag är världbäst på att hålla ordning på mitt hår klipper mig alldeles på sällan. Jag försöker duscha håret så få gånger som möjligt, detta går inte så bra men om jag vet att jag bara ska gå hemma låter jag oftast bli att duscha håret. Jag använder hårinpackning två gånger i veckan och balsam de andra dagarna. När jag använder värmetänger har jag värmespray och jag blåder aldrig håret. Kan visa produkter i videon när jag ska visa hur jag gör mina lockar. Ska försöka göra detta så fort som möjligt. 
 
Roligt att ni ställer frågor ställ fler så ska jag svara i videoinlägg nästa gång!
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0