Solig måndag

Fortfarande 100 grader varmt och suoer soligt om dagarna, så ska en sommar vara! Igår tänkte jag vara duktig och göra flera inlägg, tror ni det blev så... Nej för blogg.se appen är värdelös. Har lust att byta bloggpportal för att kunna blogga från mobilen. Igår såg det ut som E6 hade flyttat på sig och hamnat ovanför vårat hus, innom loppet av en timma om inte mindre var det, två luftballonger, två vanliga flygplan, en glidflygare eller vad det heter, sen kom det ett annat konstigt flygplan och en massa fåglar. Blev inte så bra bilder så här är några som man ser att det va luftballonger.
Va och badade igår också, super duper varmt måste jag säga! 
 
Idag så käkade jag calippo och oj va längesedan det va pch va gott det va också. 
Så kände jag om denna dagen.
 
Imorgon blir det softis dag med Olivia på stranden typ! love it!
 
Hope you like it, love E ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0