Tillbaka!

Tjoflöjt va längesedan jag bloggade ;) 
Det har hunnit hända mycket... blivit ny månad och allt
 
Veckan har varit såå intresant! Startade veckan med att klippa gräset. 
Tyckte resultatet ändå blev helt okej! 
 
Igår fyllde min underbara vän Moa år, överraskade henne med att komma och häla på på lägret hon va på. Sen på kvällen kom hennes familj och vi tog en riktig fest måltid på donken. Med en heldundrande efterätt som bestod av jordgubb och vanilj paj där jag hittar något blått tråd liknande grej i så jag fick en ny, vilket betydde att jag fick äta en och en halv paj typ. Lovar att jag var mätt efter. 
Både jag och Moa var nöjda med dagen och det känndes roligt att hon uppskattade att jag kom ;)
Idag så har jag sovit halva dagen har varit så trött.
 
Imorgon så bär det av till trollhättan för att träffa sin något galna vän Matilda.
 
Hope you like it, love E 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Va med och tävla om veckans blogg!

Kraam!

2013-07-04 @ 15:39:14
URL: http://atjoanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0