Spring inte efter bussar eller killar, det kommer alltid nya

Hej hej har varit sjuk sen i onsdags så det blev inget med Matilda då så vi får ta det en annan dag.   För ett tagsen eller ganska länge sedan va jag ju i göteborg med natalie och fick med mig denna tröjan hem.
Älskade den till 110% bästa köpet på länge ;) men självklart går den sönder och idag när mamma är så snäll och ska byta den finns den inte kvar så får se om jag hittar något annat på gina när jag ska dit nästa gång. 
 
Jag har sätt fram emot att jag och pappa ska åka till stockholm nästa vecka men hans möte blir inställt så det blir stockholm någon gång på semestern istället. 
Idag skulle jag varit med några kompisar och haft grillkväll nere vid "stranden" men känner mig inte riktigt hundra % frisk för att vara ute i regnet hela kvällen så hoppade det idag.
 
Tänkte kolla om jag hittar en film eller något jag kan kolla på för att fördriva tiden, så ni får ha det bra.
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du dina lockar? dom ser så fina ut på bilderna i headern. tacksam för svar

Svar: vi är sååå snygga! <3
emmieberntssons.blogg.se

2013-06-29 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0