Tillbaka till mitt eget

Nu är jag tillbaka igen efter att ha bloggat ett tag med Joanna och Matilda, vi bestämmde oss att vi skulle köra för oss själva igen så  tänkte att jag kör på denna.
 
Midsommar var sjukt kuligt. Skulle egentligen varit med Joanna och Matilda men eftersom att dom precis hade kommit hem från lägret så blev det inget. Istället åkte jag till farmor för att käka lite lunch och sedan åkte jag till Moa och sov över där. Sen åkte jag hem igår kväll. Vi hade en riktigt segar dag bara gick runt och slöa och spelade monopol, haha det kanske inte låter så roligt men det kan jag ju säga att det var. 
 
Veckan som kommer har jag inget inplanerat, ska försöka få tag på olivia och se om vi kan träffas någon dag i veckan. 
 
Ska försöka lägga ut så mycket bilder som möjligt så det blir roligt att kika in här. 
 
Här fick ni en bild från när jag baka cupcakes. 
 
Hope you like it, Love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0