♡ Årets första snö! ♡

Äntligen har det snöat, dock har det inte lagt sig men så härligt när man går ut och ser de vita små flingorna dala ner från himmelen.
 
Idag hade vi hlr, hjärt och lungräddning, i början trodde jag att jag skulle dö vad kul det såg ut men sen blev man seriös. När jag skulle rädda livet på olivia genom att göra framstupasidoläge eller vad det heter fick jag överge henne där medvetslös för att jag skulle till tandläkaren och dra ut tand nummer två, gick bätte denna gången på ett sätt men denna tanden satt lite hårdare än den förra. Aja behöver kanske inte gå in på hur det är men nu är det bara 11 dagar kvar till räls, vet inte om taggad är rätt ord men jag vet ju att resultatet kommer att bli bra :D
 
 
 
 
 
 
Här är lite inspo bilder från weheartit.com
 
Här får ni lite bilder från dagen, 
 
 
Dagens outfit // Tjocktröja - Bikbok // Jeans - Gina tricot // Örhängen - Bikbok // Jacka - Cubus // Skor - Polen//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här va varån fina docka som vi övade på, han va såå snygg. 
 
Imorgon ska jag äntligen få träna! har tränat en gång på tre veckor som sagt och jag får "myror i bena"! 
Men nu så ska jag kolla på Elsas värld så ni får ha det puss!
 
Hope you like it, love E 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0