♡ Första träningen ♡

på två veckor. Var väldigt skönt att komma tillbaka till isen igen, man känner sig hemma när man går in i ishallen känner den kalla luften och knyter på sig skridskorna så att huden börjar försvinna på lillfingrarna.
 
Nu känner jag mig lite bättre så jag tänkte börja blogga lite oftare. Sen i fredags har jag gjort,
 
Lördag, Familjen var och fikade hos några kompisar, lite mycsigt har inte träffat dom på huuuur länge som helst. 
 
Söndag, Åkte en snabbis till Matilda så vi fick snacka en stund, har ju kanppt pratat den senaste en och en halv vecka sen. Så vi fikade lite och hade det mysigt.
 
Måndag, Tillbaka till skolan och det hände inte så mycket, tror jag, har inget minna från i måndags så jag antar att det va som vilken måndag som helst. 
 
Tisdag, Klassen skulle gå till gymnasiemässa och kolla där, är ju snart dax att välja, redan i maj ska jag veta vad jah ska bli när jag blir stor. Sen åkte jag hem och softade lite. 
 
Idag, Gick till skolan som vanligt och hade en välsigt soft dag, hade matteprov sista timman. Vet inte riktigt hur det gick, men aja hoppas iaf att det blev ett godkänt. Sen direkt när vi slutade skyndade jag mig ner till stan för att springa in på Willys och köpa lite mellanmål och skynda mig till ishallen. Idag fick jag extra träning eftersom jag inte har tränat på två veckor och inte kunde komma igår. så nu har jag precis kommit hem och ätit lite och ska nu softa en stund och kolla om vi har några läxor, annars ska jag kolla lite på Pll.
 
Ska försöka ta en bild på min nya jacka som jag köpte i måndags, har inte hunnit det än men det kommer väl så småning om. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0