♡ FRIDAY ♡

Äntligen fredag, inte för att denna veckan har varit så jobbig men ändå skönt med helg och kunna slappa lite.
 
Igår var det torsdagfika med olivia, för en gpng skull så bytte vi från vårat fik till ett annat för att vi ville prova deras varma vita choklad. Den var faktiskt väldigt god. 
                                                                       
 
Sedan tog jag mig en sväng till ishallen för att räffa alla goingar där, det är svårt för er som inte åker att fatta hur jobbigt det är att inte vara där på en vecka, andra veckor bor vi i ishallen men nu får jag knappt kolla. 
 
Idag så blev det skolan och när jag gick hem smsade jag lite med Moa och hon frågade om jag var hemma så hon kom över en stund så vi kunde snacka lite om allt och lite till. Annars ikväll så har jag slappat i soffan och kollat på idol.
 
Har börjat kolla lite på olika julklappar till allt folk men jag tycker det är jättesvårt. Men är så sjukt taggad inför nästa månad och början av Januari. Vill ha julafton nu och jag vill fylla år, bara 62 dagar kvar till jag är SEXTON!!!!!  Nej jag vet det är inget speciellt med att fylla sexton men jag är så taggad på att fylla år. 
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer ev om jag orkar och hinner ska jag till kannan en snabbis med Joanna och på söndag så blir det ev kannan igen med Moa men det är inte säkert det heller vi får se vad som hinns med. 
 
Men nu så ska jag kolla vem som åker ut på Idol och sen ska jag sova typ, är alltid så trött på fredagar... är det inte då man ska vara pigg och vara uppe länge?!
 
Hope you like it, love E ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0