♡ kyligt ♡

Hemkommen från skolan nu. Efter skolan gick jag ner till stan en snabbis och fixade lite ärenden och innan jag skulle åka hem gick jag in och köpte en varm choklad och gick ut till bussen tio minuter kvar till den gick vänat på den sen kommer det upp att bussen är 10 minuter sen... tio minuter senare kommer bussen men då får vi inte gå på den utan får vänta på nästa buss som går om fem sju minuter. Ibland hatar man västtrafik.
 
     
Här har ni vad jag köpte till min mobil i helgen, det är som ett klistermärke med massor av bling! Asså det är ju lite jag, älskar ju bling!
Oseriös bild men bjuder på den
         Här har ni bilder på vad jag och Olivia käkade i helgen, ben&jerry och daim choklad, mums!
 
Här har ni filmen som jag tipsade om igår den hette en vänskap och inte en vän men aa nu ser ni hur omslaget är också så gå kasnke ni hittar den.
 
Mitt mål med denna veckan är att försöka träna vill verkligen tillbaka och snart är det test och tävling och det hade varit kul om man kunde vara i någotlunda form, har "tränat" en gång på tre veckor, tycker det är fruktansvärt jobbigt ;)
 
Men ni får ha det gött guys så skriver jag mer i morgon. Trodde nästan att snön skulle komma idag, det var sååååååå kalt men ändå lite mysigt med den stora tjocka halsduken och den mysiga jackan och en varmchoklad i handen. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0