♡ Måndag igen ♡

Hej hej ny vecka,
under helgen har jag haft mys helg med Moa så vi lagade mat bakade och kollade på film och hade det super mysigt.
 
Idag så var det en vanlig dag i skolan för en gång skull hade vi ingen vikarie utan alla lärare var tillbaka från sjukskrivningen ;)
Sista dagen olivia var i skolan innan London, så imorgon så blir jag forever alone i skolan... 
Men jag får väl se det possitiva att  när hon kommer hem har hon köpt julklapp och födelsedags present till mig och jag får tid att  köpa grejer till henne nu när hon inte är med. 
 
I fredags så släpptes biljetter till the fooos konsert, jag och olivia var sjukt taggade på att pka till stockhom och kolla men idag när vi satt och snacka så tänkte vi att det hade varit kul att gå men bättre spara pengarna till våran vecka i london som vi ska klämma in i sommar eller någon weekend som jag och olivia klämmer in i tränings schemat.
 
Har då inte tränat i helgen häller fömr att det gick som det gick i fredags men får se hur det blir med träningen denna veckan eftersom det är tävling till hlegen så behöver jag ju träna lite och iaf åka igenom programmet någon gång så jag får lite kännsla som jag skrev i förra inlägget. 
 
Funderar nu på om jag ska sätte min och plugga lite men jag vet inte rikigt vad jag ska plugga för det är väldigt luddigt i skolan nu, men får sätta mig och skriva ner lite fakta om röda korset som kanske inte ör jätte kul men viktigt för dem utsatta. 
 
Ha det chill så ska jag försöka skriva mer imorgon. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0