♡ Normal is Boring! ♡

Hej hej!!! 
 
Träningen var kanske inte sp bra som jag trodde. Tillbaka på ruta ett igen... Hoppade på träningen för tidigt och var hemma igår p.g.a huvudvärken igen... Men idag var det bättre så mot skolan men får  ju inte träna denna veckan... Det blev väldigt mycket "..." i början men hoppas att det försvinner nu ;)
 
Skolan idag var väl aom alla andra fredagar, det går långsamt för man vet att det blir helg snart, inga speciellt roliga lektioner heller men det funkade. 
Ikväll blir det Idol en timma tidigare än vanilgt, fotboll ska alltid gå före, fattar inte grjen ;)
 
I helgen blir det antagligen en sväng Olivia, sover där och har en riktig mys helg. 
Har inte så mycket annat planerat vilket är gasnka könt att göra lite som man själv vill och orkar. 
 
Just nu är jag bara sugen på att det ska komma lite snö och åka till jul på liseberg! så mysigt!
 
Nu ska jag äta upp min mat och vänta på att mamma ska komma hem så vi kan åka och köpa godis!
 
Hope you like it, love E ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0