♡ snart december ♡

Hej gott folk! 

Idag var det en jobbig dag, vet inte egentligen varför eller det var väll sista lektionen som förstörde hela dagen. 
Dageb började med att jag brännde mig på locktången skyndade mig sedan till skolan och åt en kaka till frukost på elevrådet. 
Innan lunch så hade vi idrott och så skulle jag göra en volt och det första min lärare säger är, Emmie skadade du dig? Haha vilket jag inte gjorde ;)

Sen så gick dagen bra tills sista lektionen där allt bara blev dåligt. 
Gick sedan ner på stan med Sanna och vi satt och snacka en stund innan hon skulle träna och så sprang jag in på banken för att fixa en grej. Sen köpte jag en varm choklad på EH och åkte sedan hem och pluggade lite. 

Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0