♡ snart tandlös ♡

Hej hej, hemma från skolan idag pga besök hos tandläkaren. Drog ut en tand... ska dra ut en till på torsdag. Ska ju få räls om två veckor.
 
Så jag har pluggat lite hemmifrån idag, pluggat lite matte och lite svenska, ska vara lite duktig och köra lite syslöjd också.
 
imorgon ska jag tillbaka till skolan igen och försöka komma i fas eftersom jag har varit borta ganska mycket förra månaden och ska bort några timmar denna månaden också så ja...
Ska försöka komma tillbaka till träningen på torsdag men vi får se hur det blir vill verkligen tillbaka och träna och sncka med mina frendos!
 
Såg på en film förut när jag kände mig lite hanikappad när halva munnen var borta ;) en oväntad vän hette den och den ser sjukt tråkig ut men det borde ni se, väldigt gullig och att den du minst anar kan bli din bästa vän.
 
Men nu ska jag plugga lite till innan jag ska äta lite. Det kommer kanske inte bli jätte intresant bloggning nu men ska försöka lägga ut s¨¨mycket bilder som möjligt, lite inspo och lite julklapps tips kanske.
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0