♡ That feeling ♡

Känslan att komma på isen känna vinden i håret ;) är helt underbar, tyvärr varade den känslan inte så länge tränade bara typ 40-45 minuter idag för att jag fick huvudvärk, så får vila imorgon och försöka träna lugnt på söndag kanske, vi får se hur jag mår, orkar och känner. 
 
Annars har dagen varit som en vanlig Fredag, började öva på lucia tåget idag. Och då undrar ni, ska Emmie vara lucia i år? NEJ! antagligen inte fy vad läskigt att ha levande ljus i håret och så ska hela skolan kolla på en men det hade ändå varit en rolig känsla och vilken minne det hade varit, men jag får se hur det blir om jag och olivia ställer upp oss som kandidater. än så länge är jag bara tärna eller tomte har inte betsämmt mig ännu. Tänk att vara en söt lite tomte fast jag vill ändå vara tärna. Jaja det löser sig hela tre veckor kvar typ ;)
 
Imorgon så är det upp ganska tidigt för brodern ville att jag skulle kolla på hans simskola får se hur det blir med det, sen ska jag på öppet hus på gymnasieskolorna för att kolla runt i lokalerna och ställa lite frågor och så. 
Annars i morgon får jag se hur jag gör blir antagligen en helg med moa om vi kommer fram till vart vi ska vara någon stans ;)
 
Haha aa helt ointresant inlägg men jag kände att jag vill skriva lite men har inte så mycket att skriva om men nu så blir det kanske kolla lite pll va länge sedan nu och sen blir det älskade kudden, okej sitter redan i sängen men det har inget med detta att göra så ha det bra lev livet och fånga dagen ;)
 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0