♡ Bra start ♡

Hej gott folk! 

Jag vet att jag säger att jag ska börja blogga ordentligt men jag har inte tillgång till dator så därför är deg svårt att hinna med bloggningen nördig jag har massor av prov som jag behöver göra förhand.

Igår var det tävling och det gick sjukt bra!! Ett nästintill felfritt åk lita skrap på något ställe annars jättebra. Fick en första placering för det åket, super nöjd.

Idag när jag kommer till skolan kommer min lärare och säger att jag har fått ett B på fysikprovet vi hade förr förra veckan. Super nöjd då också! Jag som inte alls har bra betyg blev sjukt glad. 

Imorgon blir det träning och jag ska göra det till en toppen träning. 

Nu ska jag försöka blogga ordentligt! 

Hope you like it, love E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0