♡ chill-dag ♡

Idag har det varit en helt okej mysdag. Sov till klockan var typ halv tolv, vet inte riktigt hur jag kunde sova så länge men. 
Sen gick jag upp duschade och fixade mig och åkte till sjukhuset för att träffa min arbetsterapeut. Idag var det inte så mycket övningar utan vi satt mer och pratade om hur det gick och vad jag kunde göra och vad jag inte kunde göra typ. 
Har fått gå över till mitt gamla skydd för att det börjar bli sämre igen eller något har börjat få sjukt ont, men vi får hoppas att det kommer bli bra snart. 
 
Imorgon kommer det antagligen inte bli någon bloggning för att åker tidigt på morgonen kommer hem och åker direkt till träningen eller om jag och joanna eventuelt ska på "disco" men vi får se hur det blir med det.
 
Dagens outfit har bestått av haremsbrallor en go tröja och min väst, håret uppsatt i en donut.
En chillipill dag. 
 
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer
Postat av: Elin Horn

Åh vad fin header!

2013-10-31 @ 05:59:08
URL: http://horns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0