♡ My computer is back!! ♡

Äntligen! Som jag har lägntat efter min älsksde dator.
Så nu ska det bli fart på bloggningen!
 
Sjukt härligt att inta behöva skriva allt för hand och nu kanske jag hinner plugga lite inför provet jag har på fredag.
 
Mitt och Olivias lördagsmys.
I Lördags när jag kommit hem efter en sjukt rolig kväll, för mig och mindre för Olivia som tappade mobilen i asfalten så glaset sprack. Det blev iaf Ben & Jerry mums! Min nya favorit är Blondie & Brownie, Super god, så har ni inte testat den, GÖR DET!!!! 
 
Har inte tränat denna veckan pga skada i knät, vet inte vad det är eller hur lång tid det tar innan jag är på isen nästa gång. 
Här är dagens outfit som består av // Grå omlott tröja - bikbok // Svarta jeans - Gina Tricot // Svarta "boots" - New yorker Polen // Armband med berlocker och Halsband - Thomas Sabo // Sminkning - Puder - Make-up store, Mascara - Maybeline // Hår - Plattat //
 
Hope you like it, love E 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0