♡ Rain ♡

Hej hej!
 
Asså gud vad fult dcet låter/ser ut men hej hej eller något, vet inte riktigt hur jag ska börja annars men aja så får det vara.
 
Dag två på lovet, hur känns det? HAha fick in lite sport frågor här nu också... Detta lovet kommer gå fruktsansvärt fort men otroligt skönt att kunna släppa skolan för en stund och fokusera på det sociala livet och träningen lite mer. 
Idag var jag med Amanda en stund innan träningen och vi snackade om allt eftersom vi knappt träffats sen i sommras. Sen åkte jag direkt till träningen och tränade och det gick helt okej idag, andra timman var bäst idag trots att det bara var en pirr timma. 
 
Imorgon har jag inget speciellt inplanerat, ska till arbetsterapin för att kolla min arm och se hur det är med den, själv tycker jag att jag börjar få mer rörlighet men att jag har fått ondare än vad jag har haft innan och det är väl inget bra täcken så vi får se vad dom säger imorgon.
 
På Torsdag ska jag vara med mina girls och ha en dag i Göteborg. 
 
Men ni får ah det bäst så ska jag uppdatera så fort jag har något att skriva ;)
 Kan någon komma med lite varmchoklad till mig hade det varot jättesnällt. 
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0