♡ Strom ♡

Aa, storm var det... skulle börjat att blåsa så in i hevlete här i efetermiddags men det är fortfarande näst intill vindstilla, okej obland blåser det lite men det är ju som vanligt. Den är väl lite försenad eller kände inte för att komma hit. 
 
Planerna fö rmorgon dagen är att vara med pinglan Amanda och sen åka och träna. Hoppas på en bra träning imorgon för jag vill verkligen komma igång nu kunna testa snart igen, och klarade denna gången. 
 
Insåg idag att det är 22 dagar kvar tills jag ska dra ut tvp tänder och 35 dagar kvar tills jag ska få räls... Är inte speciellt taggad om man säger så. Men man får väl hoppas att resultatet kommer att bli bra, och att jag inte behöver ha den allför länge att det kanske räcker med "bara" två år. Man får ju se det så att jag kommer ju inte att ha tandställningen när jag tar studenten och det är jag väldigt glad över. 
 
Men nu ska jag fortsätta se på några avsnitt av Pll innan jag går och lägger mig. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0