♡ Homework ♡

Dagen har bestått av att plugga och plugga är inte klar med allt än men resten kan jag göra efter resan. 



Kan inte fatta att det bara är fem dagar kvar eller typ fyra eftersom att det snart är nanitajm. 
Började göra en packlista förut men jag vet inte riktigt hur det blev med den. 
Vad är viktigt att ha med sig? Vad är bra att ha med sig? Vilka saker är onödiga? Dessa frågor ploppar upp hela tiden. 

Imorgon åker min kära vän Moa till England och kommer hem när jag åker så det dröjer att tag innan jag får prata med henne. 

Men under resan i Polen så ska ni inte räkna med uppdatering för jag kommer ha fult upp med att skaffa minnen för livet. Ska se om jag hinner fixa tidsinställda inlägg. 

Men ha det gött
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0