♡ På tiden ♡

Äntligen har dom kommit med en uppdatering så jag kan börja blogga från mobilen igen! Antar att ni tycker det är toppen eftersom jag då kan ta bilder med mobilen och lägga upp så snart jag hinner ;) 

Idag så fick vi reda på vilka vi ska sova med när vi ska till Polen nästa vecka, blev inte som jag hade tänkt men det får vi lösa. Efter skolan va det direkt till ishallen efter som jag började träningen tre och slutade skolan då. Efter träningen var det raka vägen hem och plugga!! Och satt i två timmar är fortfarande inte klar så bli ännu mer plugg imorgon. 


Självklart missade jag inte svenska Hollywood fruar och vad man kan skratta åt vuxna människor, helt sjukt. 

Nu hoppas vi då att detta inlägget kommer ut och att det ser bra ut 

Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0