♡ Studiedag ♡

Idag hade vi studiedag/lkomnpensetion för att vi var i Polen. Så var en snabbis på biblioteket och så har jag pluggat lite för att komma igång igen i skoltänket ;)
Men imorgon blir det skola igen som vanligt.
 
Fick en fråga om jag har någon bra app som man kan ha nedräkning på och vilka grejer jag har nedräkning till. Den appen jag använder heter days until och är blå och vit med ett frågetecken ;)
Har många nedräkningar igång nu, mycket jag ser fram emot och en grej som jag har lite panik över, jag har tillexempel 
Matilda som fyller år om 20 dagar
Jag får räls om 70 dagar
Det är julafton om 92 dagar
Jag fyller 16 om 108 dagar
 
Fortsätter med bilder från Polen.
 
  
 
 
 
Jag och Olivia sitter ovh äter "lunch" på färgan till Danmark.
      Olivia när vi hälsade på den Polska skolan.
 
Första kvällen blev det mys på shopingcentret och frozen yogurt
 
och  frappuccino på Starbucks, man kan aldrig fika för mycket.
 
Jag och Olivia chillar i koridoren på hotellet med alla andra ;) 
Oscar, Olivia och Ville visar sina coola märkes kläder/accesoarer 
Olivia utanför Swarovski.
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0