♡ Träningsfri fredag ♡

Vaknar idag och tänker åh vad härligt med en träningsfri fredag kanske ska umgås med lite vänner och ha en riktig mys fredag, kommer till skolan och blir påmind om verkligheten, när jag kommer hem är det bara att börja plugga. 

Annars har skoldagen varit ganska chill, tre timmars film och den fortsätter på måndag eftersom vi inte han klart.

Igår hade jag och Olivia lite torsdags/höst mys på lejas innan min träning med tävlingsklänning, träningen gick väldigt bra så det är bara att hoppas det det sitter kvar i morgon.
Vi började med en panini, super gott.


Vi övertalade också oss själva att vi ska träna extra hårt nästa vecka så vi kunde ta en kladdkaka också, vilken tur det var för den vi åt var heeelt prefekt, alldeles krämig, kladdig och den perfekta "skorpan" uppepå. 

Men nu ska jag få lite skönhetssömn så jag orkar tävlingen imorgon. 

Hope you like it, love E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0