♡ Kärleksförklaring ♡

Nya favorit appen i min mobil är Twitter älskar det! innan har jag tyckt att det är helt onödigt och tråkigt men nu så checkar jag typ hela tiden, om ni vill följa mig där @emmieberntsson.
 
Älskar också den nya uppdateringen till datorn, dock är den väl kasnke inte så ny längre men heeelt underbar gillar den strakt!
 
Denna veckan ska vi börja med svenska muntliga i netionella, gjorde förberedelser idag och det känns bra, har haft typ ångest över detta men nu kännst det som om jag har koll.
 
Imorgon blir det äntligen träning, måste träna och prestera bra nu eftersom det är tävling till helgen och jag inte har tränat på en och en halv vecka. 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0