♡ OS ♡

I lördags var det tävling, tyckte att programet gick helt okej kom på en andra plats. Nöjd :D När jag ko hem så kollade jag självklart på konståkningen som gick på OS. Underbarnet Yulia Lipnitskaya är helt otrolig, hon bara hoppar en trippel trippel kombination hur lätt som helst och är över vig. Om ni koller detta klippet kan ni se pirrisarna, helt sjuka.
Idag så har det varit en vanlig måndag vilket betyder lång, tråkig och jag är trött. Nu så tänkte jag sätta mig och plugga lite, har två inlämningar och ett prov denna veckan och bilden kan jag bara göra i skolan så får jobba på med det andra nu så jag hinner. 
 
Sen idag fick vi reda på lite mer om vad vi kommer jobba med för uppgift efter lovet och vi kommer göra världens uppsats, snark känner jag där.
 
nu ska jag ta lite piller och fortsätta plugga.
 
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0