♡ Resan bokad ♡

Nu är det på riktigt! Nu är det inte bara en dröm utan nu ska det bli av!
För två månader sedan satt jag Olivia och hennes mamma i deras kök och drömde oss iväg till londons gator och så säger vi att nästa gång ska jag få följa med, känndes lite orimligt när vi satt där men jag och olivia började planera på direkten och i förrgår böev resan bokad!
 
fjärde juni bär vi av till london.
 
Juni kommer bli världens bästa månad hittills i mina sexton år på jorden. 
Vi börjar med London med en av världens underbaraste vänner. när vi kommer hem är det två dagar till avslutningsmiddag men min älskade klass och sen så dagen där på blir det skolavslutning! Visst sjukt kul att gå ur grundskolan nu men shiit vad jag kommer sakna mina underbara friendos. 
 
Idag blev det en tripp till staden för att ta en fika med två kompisar. Det blev en hallonpaj med kokos, shiiit helt underbar skapelse. 
 
Har börjat på säsong fyra nu på the vampire diaries, har haft en liten paus då det inte har varit lika spännande men idag har jag kollat på 6 avsnitt och nu tänkte jag se på ett till. 
 
Hope you like it, love E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0