♡ Snart skola igen ♡

Nu har halva lovet gått och snart är det skola igen. 
 
Igår var jag hemma och hade mysdag med lillebror och vi tog tåget till mammas jobb och kollade hur hon hade det, sen tränade jag i tre timmar, gick sådär med foten, den fick damp några gånger men bättre än väntat. 
 
Idag så hörde amanda av sig och en halvtimma senare stod hon i hallen ;) har inte snackat ordentligt med den tjejen på jätte länge. sen så bar det av till ishallen för att jag skulle hoppa in som vikarie en snabbis. 
Hoppas att dom inte tyckte jag var allt för jobbig men det tror jag inte  ;)
 
Imorgon skulle jag egentligen varit med Matilda men jag blev inringd som tränare och matilda börjar blir lite förkyld så hon kände att det räcker med tre timmar i morgon och inte en extra timma för att jag skulle vara tränare så vi fixar det en annan dag. 
 
På fredag blir det FEST!!! Haha nej då, liten tjejkväll med mina tjejor. 
 
Mer om det då ;)
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0