♡ Sportlov ♡

Äntligen sportlov, känns otroligt skönt att få vara lite ledig. 
 
I fredags va det ännu en alla hjärtansdag utan bf, men jag och olivia löste det på bästa sätt och gick ner till stan för att ta en alla hjärtansdag fika och sedan åkte jag till ishallen för att träna på showen. Har inte tränart som vanligt denna veckan pga skada, oj vad förvånade alla blev när det var jag som skadade mig, vet dock knappt vad som hände vi gjorde ett steg och plötsligt fastnade jag och jag kunde inte stödja på foten. Nu känns det bättre så imorgon blir det träning. ÄNTLIGEN ;)
 Här är fikan som blev på alla hjärtansdag, panini och kladdkaka med polatäcke MUMS!
Jag kan ju inte skryrta med att jag är på bio ofta direkt, men denna helgen hände det något och jag va på bio twice! I lördags va jag och lillebror på bamse och tjuvstaden, supermysig stund med en bror som älskade filmen. Sen igår kväll vid nio åkte jag och mamma och kollade på Hundraåringen och om ni inte har sätt den är det ett måste, superbra film och man får många härliga skratt under två timmar.     
 
Idag så hade mamma semester så det blev en tur till havetshus med lillebror och mamma och sen blev det mat på IKEA, mysigt mysigt. 
 
Men nu ska jag se på en film, Hare gött!
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0