♡ tillbaka till helvetet ♡

Imorgon är det skola igen, aa har iaf haft ett härligt lov. I torsdags var det lång dag i ishallen, blev ca 4 timmar totalt. Var på vårdcentralen flr att kolla mina öron efter det åkte jag till moa och sen blev det ishallen. På fredagen så åkte jag till ishallen men var bara på i en kvart för jag insåg sedan att jag fick väldigt ont i halsen så jag gick av och körde mina övningar och sen gick jag på och körde lite show. Efter det blev det att snabbt byta om och fixa sig inför tjejkväll hos sandra med underbara brudar. 
 
Det var en helt galen kväll och det var längesedan jag skrattade så mycket, jag vill ha en till kväll med mina brudar och det är nu! Moa åkte med hem sen på kvällen/natten och sov här, dagen efter... haha nej då, men jag önskar verkligen att jag hade film eller ett ljudklipp på hur min röst lät, den mådde inte jätte bra. Men vi tog oss till ishallen jag och moa iaf för att kolla på tävlingen. 
 
Idag så har jag bara varit hemma och vilat, mår inte jätte bra men skolan börjar ju imorgon så det är bara att köra på. 
 
 
Hope you like it, love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0