♡ Full vecka ♡

Måndag i dag och imorgon är sista lediga dagen... aa detta lovet har gott fort och vad har jag gjort? varit Sjuk ;)
 
Måndag, Tagit det lugnt hoppade träningen för att det var jobbigt med halsen igår, vill inte bli sjuk igen men imorgon så nska jag träna igen!
 
Tisdag, Chilla och fixa det sista inför skolan, TRÄNA
 
Onsdag, Skolan börjar, ska väl blir roligt att träffa olivia igen men det betyder plugga plugga plugga.
 
Torsdag, SEXTON!!!!! WOHOOOO FÖDELSEDAG! Nä men det ska bli skojsigt. TRÄNA
 
Fredag, Skolan, TRÄNA
 
Lördag, TÄVLING, ja jag hoppas att det kommer gå bra, ändringar i programmet och varit sjuk ett tag men det kommer gå jätte bra.... hoppas jag.
 
Söndag, Kalajs för släkten.
 
Och sen börjar nästa vecka, känns som om denna veckan kommer gå fruktansvärt fort. 
 
Hope you like it, love E ♡ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0