♡ podcast ♡

Hello!! Just nu är jag inne i en period där jag lyssnar på väldigt mycket på poddar. Därför gör jag en liten uppdatering på min podlista. Jag använder appen podcaster, den fanns på mobilen när jag fick den annars finns den att hämta på appstore. 

Jag har fem poddar som jag följer,

Fredagspodden med Hanna och Amanda. 
Mathilda och Andrea blogpod
Michaela Forni och Dasha Girine, blogpods
Linn och Ebba 
Nicole & Chloes podcast 

Dom tycker jag att ni ska ge en chans, mycket kärlek och intressanta ämnen! 
 
Du har ju antagligen med dig din mobil med dig nästan överallt? Det har iaf jag. Så när du ska iväg och sitter på bussen kan du lyssna på en avsnitt, eller du sitter i sängen och kollar på datorn så kan du lyssna lite. Tummen upp från mig iaf! 


Hope you like it, love E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0