♡ Shoppingdag ♡

Utan shopping blev det idag. Moa ringde vid elva i panik och hade inte en aning om vad hon skulle köpa till hennes klasskompis som fyllt år. Så jag slängde på mig kläder och sprang till bussen och var nere i stan 45 minuter senare. Vi gick runt och kollade lite men beslutade oss för att ta oss en tripp till torp, så vi satte oss på bussen och åkte mot köpcentret. Där träffade vi en gamal kompis som vi snackade med lite. och sen kollade vi runt lite men vi tröttnade på att kolla så vi skulle äta lite och då träffade vi på Molly, Sanda och Emma så vi käkade subway med dom. 
Riktiogt gott måste jag säga, sen hittade vi en grej som vi köpte och bestämmde oss sedan för att åka till stan igen för att vänta på moas syrra. medans vi väntade tog vi en fika på EH. Sen åkte vi till ikea och moa köpte lite doftjul och hennes syrra köpte lite annat. Och nu har jag kommit hem ;)
 
Ja så var denna lördagen snart slut och nästa vecka börjar skolan och sen fyller jag år!!! HÄRLIGT!
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0