♡ Tävling, Stenungsund ♡

Så ännu en tävling avklarad. Mitt åk var inte alls bra idag, ett fall och nej usch detta gillar vi inte! Axeln och himmelspirren var väl helt okej men nope inte min favoritdag idag. 
 
Igår var jag i ishallen hela kvällen som vanligt och tränade, träningen gick väl sådär men det börjar vända till det possetiva nu. 
Hittade en bild igår som jag tycker stämmer såå bra! Det finns så många jag tävlar/tävlat mot som kan sjukt mycket men dom åker och gör sina hopp och andra element men du ska gå ut och ha kul så kommer det att gå mycket bätte och det kommer att kännas bättre när du går av. 
Detta gäller säkert i alla sporter man jag kan ju bara prata om det jag kan relatera till. 
 
Första veckan i skolan är klar. Bara 150 dagar,   21,42 veckor kvar till sommarlov. Nu ska man bara välja gymnasie, göra nationella, komma in på det gymnasiet man vill, hålla uppe betygen och hälst höja sig lite också och lyckas med livet. 
 
Men nu ska jag chilla lite, ta det lite lördagscill och ladda inför kalajs tomorrow.
 
Hope you like it, love E ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0