♡Götlaborg♡

Idag bar det av till götlaborg för att kolla läget. Åkte till Olivia igår och sov där så vi kunde åka tillsammans dit idag. 
 
Fick med mig ett par virkade shorts hem, såg att misslisibell hade sånna så nu får checka hennes gbg haul så får ni se hur dom ser ut, har inte orkat ta bild på dom än.  Shortsen kostade 199 kr
 
Jag köpte också ett fodral till mina solbrillor, har inget och känner nu när dom åker upp och ner i väskan och in och ut och hit och dit är det bra om man kan skydda dom lite iaf. Köpte på H&M för 59 kr så det tyckte jag var att bra pris :)
 liknande detta. 
 
Igår var det konfirmation för älskade Joanna och oj oj oj, skrattade i kyrkan hur ofta händer det känner jag, men det va super musigt och mycket fina presenter. 
av mig fick hon 
som hon kan ha på sitt armband som hon fick av Agnes.
 
Hope you like it, love E ♡ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0