♡ Hamnen ♡

Precis när jag slängt iväg inlägget fick jag sms från Olivia att hon ville ha glass, vilket jag inte va helt peppad på just glass men hon kom och hämtade mig med moppen och vi swichade ner till stan. Istället för glass blev det naturgodis och nya favorit drycken från vitamin well 
Bilden är ju inte den bästa men det är deras nya limited edition med rabarber och jordgubb, alltså det är det godaste på denna jord, underbar sommar dryck och släcker törsten perfekt ;) Haha vad jag beskriver.
Så den tipsar jag verkligen om!
Så vi satt vid hamnen och käkade och pratade om allt och ingenting, det behövdes verkligen! 
 
Till helgen ska jag antageligen sova hos olivia och sen blir det en trip det götet. Hoppas på att kunna hitta lite fint. Eller iaf kolla runt lite. 
 
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av TVD och chilla lite.  
 
Hope you like it, love E ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0