♡ Sommarlov! ♡

Det är helt sjukt, jag har gått ur nian och har fått det spikat att till hösten kommer jag börja på östrabo och gå vård och omsorg. Jag är taggad men jag tycker att det känns väldigt konstigt att inte komma tillbaka till fridaskolan och träffa gamla klassen. Här är lite bilder från de veckor som har gått på sommarlovet när jag inte har haft något bredband hemma. 
        Jag och underbara Karin på avslutningen              Betygen, är helt okej nöjd, har höjt mig riktigt mycket.
Min mentorsgrupp, helt sjukt vad vi har skrattat ihop.
Sara, Jennifer, Marielle, Moa, Josefine, Karin, Julie och jag 
På kvällen va nästan hela klassen på skeppan och "firade"
Jag och Karin på kvällen
Sen kollade jag på västers bal, helt underbart fina allihop!
Jag, Olivia, Ville och Oscar på skeppan  
Jag och Olivia körde en mysdag med massor av socker ;)
Ännu mer samma dag med Olivisen.
En annan dag med bästa ungen!
Midsommar firades på bästa sätt med underbara tjejor, Jag, Molly och Emma
Moa och jag på midsommar
Jag och lillebror 
 
Jag har haft ett bra sommarlov hittils, och imorgon bär det av till Lysekil för andra gången för att hälsa på girlsen som tränar. 
 
Hope you like it, love E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0